FATF کاملاً علیه اقتصاد کشور است/ با پذیرفتن لوایح غربی دیگر نمی‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بررسی روند پیوستن ایران به FATF گفت: با پذیرفتن این لوایح دیگر نمی‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و این موضوع کاملاً علیه اقتصاد ایران است.

FATF کاملاً علیه اقتصاد کشور است/ با پذیرفتن لوایح غربی دیگر نمی‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد وحیدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تصمیم‌گیری مجمع تشخیص در مورد لوایح FATF اظهار کرد: این موضوع در مجمع در دست بررسی است؛ البته ما در یک جنگ اقتصادی ناجوانمردانه‌ای به سر می‌بریم و دشمنان به‌دنبال بستن تمام راه‌های دورزدن تحریم‌ها هستند تا کشورمان را محدودتر کنند.

وی ادامه داد: غربی‌ها می‌خواهند با FATF و به نام شفاف‌سازی مجموعه تبادلات ایران در جا‌های مختلف جهان را شناسایی و ایجاد مزاحمت کنند.

وحیدی اضافه کرد: شرایط کنونی برای ایران ویژه است و هیچ کسی نمی‌پذیرد که منافع ملت را هزینه کند تا غربی‌ها بانک اطلاعاتی خود برای ضربه زدن به ایران را تکمیل کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز FATF می‌تواند کاملاً علیه اقتصاد کشور و در مانعی مسیر تلاش‌های کسانی باشد که تحریم‌های ناجوانمردانه را دور می‌زنند.

وی تصریح کرد: ما نباید با سهل انگاران و خوش‌باوری به دشمن نگاه کنیم و باید بدانیم آن‌ها در تلاشند به شیوه‌های مختلف به اقتصادمان ضربه بزنند.

وحیدی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره به قدرت رسیدن نخست وزیر جدید لبنان و آینده تحولات سیاسی این کشور گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها مخالف آرامش، ثبات و امنیت در لبنان هستند و فشار‌های آن‌ها باعث استعفای نخست‌وزیر قبلی این کشور شد. مخالفان لبنان قطعاً تلاش می‌کنند که نخست وزیر جدید لبنان که مورد حمایت حزب‌الله نیز هست ناموفق باشد. حزب‌الله و جریانات ملی و میهنی که به سعادت این کشور می‌اندیشند حتماً به‌دنبال ثبات و تعیین سریع‌تر دولت هستند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.