غافلگیری قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی

جانشین مرزبانی خراسان رضوی، گفت: مقادیر زیادی سوخت و کالای قاچاق در مرز‌های این هنگ کشف و ضبط شد.

غافلگیری قاچاقچیان در نقطه صفر مرزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین ابراهیمی جانشین مرزبانی خراسان رضوی، گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مبنی بر انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، کالا و ...، مرزداران این استان توانستند دست این قاچاقچیان را در نقطه صفر مرزی کوتاه کنند.

او افزود: مرزبانان تیزبین در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد در طی انجام مراحل بازرسی از مسافران در حال تردد، توانستند با شگرد‌های خاص مقادیر زیادی سوخت و کالای قاچاق را کشف کنند.

او ادامه داد: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرز‌های خراسان رضوی، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند مقدار ۳۲۷۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ریالی ۱۷۰ میلیون و ۴۰ هزار ریال و اقلامی از قبیل مرغ، رب، قند، کره و ... به ارزش ۲۵۴ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال را کشف کنند.

سزهنگ ابراهیمی تصریح کرد: قاچاقچیان و متجاوزین مرزی باید بداند که مرزداران استان خراسان رضوی با نهایت غیرت و شجاعت و با استعانت از امام هشتم شیعیان (ع) به نگهبانی از این آب و خاک می‌پردازند و اجازه هرگونه تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را به هیچکس نمی‌دهند.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.