بسته اخبار حوادث ۳۰ آذر ماه ۹۸؛

کشف ۷ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در زاهدان /واژگونی پژو در محور "نیکشهر – ایرانشهر"

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز شنبه ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف انواع داروی قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  از کشف ۷ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبرداد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در پی اخبار واصله به مأموران یکی از کلانتری‌های شهر زاهدان مبنی بر اینکه افرادی با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در یک انبارکالا در شهر زاهدان قصد خروج غیر قانونی آن‌ها از مرز‌های شرقی کشور را دارند موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

او  افزود: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل تعداد ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و کپسول را شامل ۲۲۰ هزار ۸۰۰ عدد قرص "ال‌ای دی"، ۸۶ هزار و ۴۰۰ عدد قرص "فنوباربیتال"، ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ عدد کپسول "تتراسایکلین" بهمراه ۱۳۲۰ عدد آمپول "سفتراکس" که همگی فاقد مجوز‌های حمل و باربری قانونی بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش ریالی دارو‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تکمیلی، به قصد و نیت خود برای خروج غیر قانونی این دارو‌ها به کشور پاکستان اعتراف کردند.

سردار قنبری در پایان با اشاره به تأثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا، ارز و سوخت از طریق تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف سوخت قاچاق در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی گفت: یکی از تیم‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محدوده پلیس راه خاش به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

او  اظهار داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به توقیف این تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

تصادف در محور نیکشهر 

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "نیکشهر – ایرانشهر" یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر  گفت: یک فقره واژگونی خودرو در محور نیکشهر به ایرانشهر در محدوده روستای هیچان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین که از سمت شهر "نیکشهر" به مقصد" ایرانشهر" در حال طی مسیر بود از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: در این حادثه ۳ سرنشین خودرو پژو مجروح که متاسفانه یکی از سرنشینان در مسیر انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد: علت تامه حادثه از سوی کارشناس پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است. 

دستگیری۶۷سارق و خرده فروش موادمخدر در نیکشهر

فرمانده انتظامی نیکشهر از دستگیری ۶۷ سارق خیابانی و خرده فروش موادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری اظهار داشت:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سارقان خیابانی و خرده فروشان موادمخدر به مدت یک هفته در سطح شهرستان نیکشهر به اجرا درآمد.

او  افزود: ماموران این فرماندهی در این طرح ضمن دستگیری ۱۳سارق، ۱۵فقره انواع سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیکشهر گفت: دستگیری ۵۴خرده فروش موادمخدر، پلمپ چهار پاتوق و کشف انواع موادمخدر از دیگر نتایج این طرح در این مدت بود.

او  اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوری با اشاره به تداوم این طرح از شهروندان خواست که به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سارقان و فروشندگان موادمخدر با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار