«امیرآباد بوکان» صاحب پارک می‌شود

شهردار بوکان از آغاز اقدامات و برنامه ریزی برای احداث پارک در «منطقه امیرآباد» این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،«بابک رستم پور» شهردار بوکان، در جلسه برسی مشکلات منطقه «امیرآباد»، با اشاره به تبدیل باسکول این منطقه به پارک، گفت: «خوشبختانه با رایزنی‌های اخیر، زمان زیادی برای به نتیجه و تفاهم رسیدن با وراث این ملک نمانده و بزودی این مکان را خریداری و به پارک تبدیل خواهیم کرد.»

او همچنین آمار بالای بتن ریزی معابر نسبت به کلیه معابر دیگر شهری، احداث ورودی از طرف مهاباد، حذف عوارض احداث مکان‌های عمومی برای ایجاد سریعتر این مکان‌ها در سطح «امیرآباد» را از جمله اقدامات این شهرداری در این منطقه عنوان کرد.

شهردار بوکان در مورد حل گره آسفالت پل «امیرآباد» نیز تصریح کرد: مشکل این آسفالت، نبود درز انبساط است که متاسفانه قبلا جا گذاری نشده است، اما خریداری شده و در چند روز آینده این درز انبساط نیز مرتفع خواهد شد.

«امیرآباد» از مناطق پرجمعیت و محروم از فضای سبز و پارک، شهر بوکان می‌باشد که در گذشته مورد بی توجهی مدیریت شهری واقع شده است. محرومیت حاد این منطقه میراث نامیمونی است که برخی از شهرداران سابق بوکان برای مدیریت شهری و ساکنان این منطقه به یادگار گذاشته اند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.