تلاش طلبه‌ها برای شستن فرش مردم کوت‌عبدالله

گروه‌های مختلف از سپاهیان، پاسداران و طلبه‌های حوزه‌ علمیه با حضور داوطلبانه خود در کوت‌عبدالله به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

تلاش طلبه‌ها برای شستن فرش مردم کوت‌عبدالله در حوزه علمیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بحرانی شدن شرایط منطقه کوت‌عبدالله اهواز، جمعی از گروه‌‌های جهادی و مردمی از سراسر کشور با حضور در این شهرستان اقدام به ارائه خدمات به مردم این شهر کردند. حوزه علمیه کوت‌عبدالله به عنوان  یکی از مراکز هماهنگی و فرماندهی نیروهای جهادی در این منطقه شناخته می‌شود.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد زیادی فرش بر روی زمین پهن شده است و تعدادی مرد با ظاهر مذهبی خود در حال شست‌وشوی آن هستند. در پس زمینه این تصویر تعدادی روحانی و ساختمانی کاشی‌کاری شده، دیده می‌شود. کاربری که اهل اهواز است در وصف این تصویر نوشت: " اینجا یک قالیشویی مذهبی نیست، اینجا حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز است. فرش و موکت‌های مردم را آورده‌اند در حیاط حوزه و با افتخار می‌شورند. "

تلاش طلبه‌ها برای شستن فرش مردم کوت‌عبدالله در حوزه علمیه

با گذشت نزدیک به ۵ روز از بارش باران، واحدهای مسکونی شهر کوت عبدالله خوزستان همچنان از آب و فاضلاب تخلیه نشده‌اند؛ این شهر به دلیل نداشتن شبکه فاضلاب مناسب چند روزی است که در پی ورود فاضلاب به خانه مردم آنان را به دردسر انداخته است. از اولین روزهای وقوع این اتفاق پاسداران و بسیجیان  با حضور در منطقه تلاش کردند تا از مشکلات مردم کم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۲۰:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
یکی هم بیاد خونه ما رو درست کنه مگه ما امریکایی هستیم اخه
Iran (Islamic Republic of)
نو
۱۱:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
درود بر این روحیه.اصولا یک روحانی باید درارتباط با مردم باشد تا مردم دین رابفهمند وعمل کنند. واگر دولت اجازه دهدهمین روحانیون وبسیجیان با کمترین هزینه میتوانند مشکل اهواز راحل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مردم تو رو خدا نگاه کنید که الان کیا به دردمون میرسن فردا درست رای بدیم
درود بر شما طلبه های عزیز
آخرین اخبار