جشنواره تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس، دهه فجر امسال در استان برگزار می شود.

او افزود: یکی از ظرفیت‌های موجود تشکل‌های مردم نهاد است که می‌توانند نقش اساسی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس داشته باشند.

ذوالفقاری اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بسیار موثر و بی نظیر در موضوع فرهنگ سازی و تقویت خودباوری، ارتقای باور‌های ملی و خودسازی؛ ظرفیت دفاع مقدس است.

او ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی است که مشحون از واژه‌های مقدس ایثار، مقاومت، شهادت طلبی، امید، ایستادگی و پایداری است که ما در گام دوم انقلاب برای عملی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیاز به این شاخصه‌ها داریم همان طور که در دوران دفاع مقدس با آن‌ها توانستیم به پیروزی برسیم.

او افزود: موفقیت‌های چهل ساله انقلاب تا کنون بواسطه الگو گیری از فرهنگ دفاع مقدس بوده، همان‌طور که شهدای مدافع حرم با بهره‌گیری از معارف دفاع مقدس جان خود را در دفاع از حرم آل الله فدا کردند و الان نیز جامعه به استمرار این فرهنگ نیاز دارد.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: دفاع مقدس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.