نعمت‌پور: در صورت حضور تیم‌های مطرح ، باز هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان می‌شدیم

مدیرفنی تیم کشتی‌فرنگی بازار بزرگ ایران گفت: در صورتی‌که کشور‌های مطرح جهان در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کردند باز هم می‌توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

نعمت‌پور: در صورت حضور تیم‌های مطرح ، باز هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان می‌شدیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طالب نعمت‌پور، در خصوص فینالیست شدن این تیم در جام باشگاه‌های جهان، اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی بازار بزرگ ایران همواره برای قهرمانی سازماندهی شده است و در این دوره از رقابت‌ها هم با تمام توان به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم. تیم ما یک تیم حرفه‌ای است و تمام اصول حرفه‌ای در امور تیم‌داری را رعایت می‌کنیم و نتیجه این کار هم نتایج خوبی است که طی سال‌های اخیر در مسابقات مختلف کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: درست است که سطح این دوره از رقابت‌ها در حد مطلوبی برگزار نشد و کشورهای صاحب‌نام دنیا مانند روسیه به دلایل مختلف از این رقابت‌ها استقبال نکردند اما در صورتی‌که کشورهای مطرح هم در این مسابقات حضور پیدا می‌کردند باز هم خطری متوجه تیم ما نمی‌شد و می‌توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

نعمت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: هدف تیم بازار بزرگ ایران از تیم‌داری در لیگ کمک به کشتی ایران است و برای تحقق بخشیدن به این هدف همواره تلاش کرده‌ایم تا در راستای اهداف تیم‌ملی و کمک به کادرفنی گام برداریم. از طرفی منفعت کشتی‌گیران را هم در نظر گرفته‌ایم و قرارداد کشتی‌گیران طوری بسته شده است که در شان آنها باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار