رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خبر داد؛

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

جمالی نژاد از اختصاص بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومیمهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما در مدیریت شهری نزدیک به ۱۰ جلسه برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار کردیم که جلسه آخر چهارشنبه هفته گذشته پس از جلسه هیئت دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در توضیح آخرین تصمیمات برای توسعه مترو افزود: به طور حتم اگر تعداد واگن‌های مترو افزایش پیدا کند، سرفاصله رسیدن قطار‌ها به ایستگاه کاهش می‌یابد که همین امر رضایت شهروندان را به دنبال دارد.


بیشتر بخوانید: واکنش هاشمی به استعفای پورسیدآقایی 


جمالی نژاد با اشاره به تصمیمات بانک مرکزی برای کمک به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در این جلسه قرار شد بانک مرکزی ۳ هزار میلیارد تومان را در ۳ نوبت (هر نوبت هزار میلیارد تومان) ظرف مدت یک سال برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گیرد.

او  بیان کرد: در کنار این اقدام قرار شد بانک مرکزی ۲ هزار میلیارد تومان دیگر نیز به شکل وام جهت نوسازی ناوگان پیر و فرسوده حمل و نقل عمومی در نظر گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار