جای خالی ایستگاه اتوبوس در شهر کوهسار

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کوهسار گفت: جمعیت کم شهر کوهسار، دلیل عدم راه‌اندازی اتوبوس‌رانی این شهر است.

ابوالفضل خوشه گیر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کوهسار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که جمعیت شهر کوهسار هجده هزار نفر است، گفت: درخواست خود مبنی بر راه اندازی ایستگاه اتوبوس در کوهسار را به استان فرستاده ایم اما از آن جا که جمعیت این شهر از حد نصاب کمتر است، حمل و نقل با اتوبوس در این شهر امکان پذیر نیست.

او با اشاره به این که جا به جایی مسافران با مینی بوس تا دوماه به صورت آزمایشی در این شهر انجام شد، افزود: سرعت پایین مینی بوس ها نارضایتی شهروندان را در پی داشت.

خوشه گیر در ادامه گفت: تعداد ده یا یازده خودروی مسافرکش شخصی را با درنظر گرفتن ملاحظاتی مانند عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد و... و همچنین با تشکیل پرونده در ساعاتی که تاکسی داران در شهر فعالیت ندارند به جا به جایی مسافران مشغول هستند و این یعنی شهر کوهسار تقریبا هیچ زمانی بدون تاکسی نیست.

او افزود: با راه اندازی متروی هشتگرد درخواست می کنیم تعدادی اتوبوس برای جا به جایی مسافران از مترو تا شهر کوهسار در این محور فعالیت کنند تا شاید از این طریق تردد مسافر با اتوبوس در این شهر ممکن شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کوهسار با بیان این که تاکسی های این شهر مسافران سایر شهرها و ده ها را نیز جا به جا می کنند، گفت: روستاهای ولیان، کردان و... در مسیر تاکسی های کوهسار - کرج قرار دارند و مسافران این مناطق نیز توسط تاکسی های کوهسار جا به جا می شوند

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.