مسیرهای پرتردد معلولان در سنقر مناسب سازی می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقرو کلیایی گفت:اجرای موزائیک فرش ویژه نابینایان درپیاده رو مسیر چهار راه شهید احمدی تا بلوار جانبازان توسط شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

 معلولان به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقرو کلیایی  در سومین جلسه کمیته مناسب ساز هدف از برگزاری این جلسات را مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل دسترسی معلولین و جانبازان این شهرستان دانست.

علی قربانی افزود: در این جلسه مقرر گردید اداره بهزیستی با همکاری شهرداری، نظام مهندسی، ئانشگاه ازاد و پیام نور نسبت به شناسایی و اولویت بندی نقاط مهم و پرتردد معلولین را در شهرستان که نیاز به مناسب سازی دارند، برای اجرای اقدامات بعدی شناسایی نمایند.

او افزود: اجرای موزائیک فرش ویژه نابینایان درپیاده رو مسیر چهار راه شهید احمدی تا بلوار جانبازان توسط شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.


صحرایی رئیس اداره بهزیستی سنقرو کلیایی هم گفت: از تمامی امکانات، برای بهره مند شدن افراد دارای معلولیت از رفاه و آسایش وایجاد فضایی که آنها احساس استقلال نموده و در بستر جامعه بدون مشکل خاصی زندگی نمایند بهره گیری خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار