مصونیت جامعه از بی اخلاقی در گرو اشاعه هرچه بیشتر نماز

امام جمعه بندرعباس گفت: مسولان استان با برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، به اشاعه‌ی بیشتر نماز، این فریضه‌ی الهی بپردازند.

مصونیت جامعه از بی اخلاقی در گرو اشاعه هرچه بیشتر نمازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره اقامه نماز افزود: اگر می‌خواهیم جامعه از آفت‌های اخلاقی مصون باشد باید همه در برپایی نماز نقش موثر داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این روز فرصت مناسبی است که از تمام ظرفیت‌های حوزه و دانشگاه برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: تعامل حوزه و دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام و المسلیم عبادی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت هفته حمل و نقل افزود: به برکت انقلاب اسلامی وضعیت حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی در هرمزگان مطلوب و هرمزگان جز برجسته‌ترین استان‌ها در این زمینه است.

خطیب نماز جمعه بندرعباس خواستار تنوع رشته‌های دانشگاهی در استان شد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های حمل و نقل در این استان ضروری است که رشته حقوق حمل و نقل در دانشگاه‌های استان تدریس شود.

او با اشاره به آثار مخرب طلاق در جامعه گفت: مراکز مشاوره در استان با برنامه ریزی دقیق و اساسی برای حفظ بنیان خانواده تلاش کنند تا شاهد جدایی‌های کمتری در استان باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.