در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تهیه‌کننده «مردان آنجلس» فیلمی درباره ظهور امام زمان (عج) می‌سازد/ پخش سریال «نفوذ» در پاییز ۹۹

محسن علی‌اکبری از روند تولید و برنامه‌ریزی برای پخش سریال تاریخی «نفوذ» گفت.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون سریال نفوذ گفت: فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به لانه جاسوسی آمریکا را در شهرک سینمایی غزالی آغاز کرده‌ایم. دکور خیابان طالقانی و دیوار سفارت را ساخته‌ایم و تا هفته آینده فیلمبرداری این سریال در شهرک غزالی به پایان می‌رسد. 

ی

وی ادامه داد: پس از آن تیم تولید به سمت شمال کشور حرکت می‌کند؛ در چالوس دکور‌ مربوط به سایت جاسوسی کپکان را که بزرگترین سایت جاسوسی آمریکا در خاورمیانه بود، ساخته‌ایم و قرار است برای این قسمت‌ها بازیگران خارجی از کشور ایرلند به ما اضافه شوند. مقدمات حضور بازیگران در آنجا انجام شده است و منتظر هستیم که اول دی ماه در شمال کشور تصویربرداری این بخش شروع شود. پیش بینی می‌کنیم که تا ۲۰ بهمن ماه فیلمبرداری به پایان برسد.

علی اکبری اظهار کرد: پخش سریال با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده ایم، در پاییز ۹۹ خواهد بود و همزمان با ۱۳ آبان سریال به پایان می‌رسد. سریال «نفوذ» در حدود ۴۰ قسمت پخش می‌شود. کار کروماکی این سریال بسیار سنگین است و می‌توان گفت تنها سریالی است که این حجم کار کامپیوتری دارد؛ کاری که انجام آن حدود ۶ ماه زمان می‌برد.

تهیه‌کننده سریال «نردبام آسمان» عنوان کرد: برای بخش خارجی ساخت سایت جاسوسی کپکان ۳۶۰ درجه فرمت پرده سبز کار می‌کنیم و نمای خارجی ساخت را به وسیله کامیپوتر می‌سازیم.‌ این سریال بیش از ۳۰۰ لوکیشن داشته و امیدواریم از نظر بصری جذاب‌های لازم را برای مخاطب داشته باشد و به عنوان یک سند از ناگفته‌های انقلاب در تاریخ ثبت شود.

علی اکبری پیرامون دیگر فعالیت‌های هنری خود گفت: قرار است به زودی پروژه سنگینی را با مضمون ظهور امام زمان (عج) تولید کنیم؛ به نظرم این فیلم هم تأثیر لازم را در داخل و خارج از کشور خواهد داشت. فعلاً جزئیات بیشتری نمی‌توانم درباره آن بگویم.

تهیه‌کننده سریال «مردان آنجلس» همچنین بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است همزمان با پایان تصویربرداری سریال «نفوذ»، تصویربرداری سریال «الف دزفول» آغاز شود. قصه این سریال در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد و به مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک باران عراق می‌پردازد؛ ما در این سریال از سال ۵۹ تا ۶۵ را به تصویر می‌کشیم. نویسنده و کارگردان این سریال اهل دزفول است و می‌تواند در نوع گویش و ساختار کار کمک حالمان باشد. یک سریال مناسبتی هم برای محرم به قلم سعید رحمانی در حال نگارش داریم؛ دستان آن به بعد از واقعه کربلا می‌پردازد و یک کار تاریخی ده قسمتی است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
جزاکم ا... خیرا مجاهدین.
آخرین اخبار