معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران مطرح کرد:

آخرین جزییات از رد استفساریه انتخابات شورایاری‌ها از سوی مجلس

جوادی یگانه درباره حواشی به وجود آمده پس از رد استفساریه انتخابات شورایاری‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی داد.

آخرین جزییات از رد استفساریه انتخابات شورایاری‌ها از سوی مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره انتخابات شهرداران مدارس با اشاره به این نکته که طرح شهردار مدرسه از زمان آقای حقانی اولین معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران کلید خورد گفت: انتخابات شهردار مدارس تمرینی برای مسئولیت‌پذیری و مشارکت است و تفاوت این دوره از انتخابات با ادوار گذشته این است که ما تنها شهردار مدرسه را مخاطب قرار ندادیم و به سمت تعاملات مدیریت شهری با شهرداران مدارس حرکت کردیم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به این نکته که شهرداران مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری محدوده مدرسه شهردار هستند گفت: ما تلاش می‌کنیم با خانواده شهرداران مدارس نیز رابطه برقرار کنیم و در مسیری حرکت کنیم که شهرداران مدارس با سرای محله در ارتباط باشند.

او تأکید کرد: ما می‌خواهیم دانش آموزان دوستان شهر تهران باشند و باید به گونه‌ای حرکت کنیم که مدرسه را با شهر پیوند بزنیم و خدمات اجتماعی را گسترش دهیم.

جوادی یگانه تصریح کرد: شهرداران مدارس می‌توانند مشکلات مدارس را احصا و اعلام کنند و در شهردارای تهران بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است و اولویت ما در کمک به مدارس محروم تحت پوشش و مدارسی که والدین دانش آموزان از اتباع بیگانه هستند است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به حواشی به وجود آمده پس از رد استفساریه انتخابات شورایاری‌ها از سوی مجلس گفت: ما در مدیریت شهری مصوبات شورای شهر را باید اجرا کنیم و مصوبات شورا پس از تصویب در صحن شورا به فرمانداری ارسال می‌شود و فرمانداری نیز مصوبات انتخابات شورایاری‌ها را تأیید کرده بود.

او ادامه داد: درباره انتخابات شورایاری‌ها سازمان بازرسی ایراد‌هایی را مطرح کرده بود که بنا بود در دوره چهارم شورایاری‌ها مصوبات انتخابات این شورا به مجلس ارسال شود، اما باید اعلام کنم لایحه انتخابات شورایاری‌ها از طریق شورای عالی استان‌ها تهیه و به مجلس ارسال شده است.

جوادی یگانه تأکید کرد: ما در بحث انتخابات شورایاری‌ها مشکلی نداشتیم و این انتخابات قانونی بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار