هنر برندسازی با کیفیتی جهانی

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: برندسازی در حرفه‌های مختلف یک هنر است و یکی از این حوزه‌ها در صنعت هتلداری است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در مراسم تجلیل از ۱۰۰ برند شاخص استانی و کشوری گفت: برندسازی در حرفه‌های مختلف یک هنر است و یکی از این حوزه‌ها در صنعت هتلداری است و در سطح کشور در برخی صنایع مانند پزشکی، هواپیمایی، ریلی و ... باید ساختار‌های غلط را اصلاح کنیم، اما در صنعت هتلداری موضوعات درجه‌بندی و استانداردسازی یک تا ۵ ستاره را داریم و برخی اخبار در رابطه هتل‌های ۶ و ۷ ستاره صحت ندارد و در انجمن جهانی هتلداری بالاترین عدد در کیفیت ۵ است.

او افزود: در برند‌های هتلداری خدماتی همچون کیفیت میزبانی، اقامت، غذا، ایمنی و بهداشت همواره مطرح است و هرکدام از این ۵ مهم به‌ ویژه دو مورد آخر با نقص همراه باشد کل کیفیت آن مجموعه را تحت‌الشعاع قرار داده و زیر سوال می‌برد.
 
 
محسن شرکا رئیس کانون کارفرمایان خراسان رضوی، گفت: برند و سرمایه یک زنجیره اقتصادی متصل به هم در مسیر مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب، شایسته و ایده‌آل هستند و هرگز جدای از هم نیستند و برندی موفق است که برای مطرح‌شدنش سرمایه‌گذاری خوبی شده باشد.

او ادامه داد: زشتی‌ها موجب تخریب و کاهش ارزش و اعتبار برند می‌شوند.

همچنین علی مختاری دبیر برگزاری اجلاس ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی گفت: مشهد جزو ۳ شهر برتر کشور در حوزه برند و برندینگ بوده و شهرهای اصفهان و شیراز نیز از جمله دیگر شهرهای شاخص ایران در این حوزه هستند.

او  تصریح کرد: طبق آمار یونیدو ۷۰ درصد اقتصاد دنیا در حوزه خدمات و ۳۰ درصد در حوزه تولید بوده و در شهرهایی همچون مشهد هم که رنگ و بوی زیارتی و سیاحتی دارد هم همین آمار صدق می‌کند.

دبیر برگزاری اجلاس ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی گفت: در پایان این مراسم امیر دانایی قهرمان ۲۰ کوهنوردی به عنوان سفیر ششمین اجلاس ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی معرفی شد و برندهای حاضر نیز قول حمایت لازم از این قهرمان ملی و بین‌المللی را در مسیر فتح ۷ قله بام دنیا دادند.
 
علی مختاری افزود: دانایی در هر فتح پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجلاس ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی و برندهای برتر این رویداد را به اهتزاز در می آورد که در گام نخست با سفر به اروپا در اوایل آبان ماه ۹۸ بام روسیه را فتح کرد و در گام بعد نیز در اواخر آذر ماه امسال با سفر به آمریکای جنوبی بام آرژانتین را فتح می کند.
 
انتهای پیام//ی.ج
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.