کسب سهمیه المپیک ملی پوش بدمینتون به مسابقات آتی موکول شد

ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان که در مسابقات کامرون خوش درخشیده بود، رقایت‌های جهانی بمبئی را دست خالی ترک کرد.

سهمیه المپیک موکول به مسابقات آتی شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بدمینتون با مشکلاتی همچون کمبود منابع مالی و یا در مواردی عدم صدور ویزا برای ورزشکاران رو به رو است.

ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان در رقابت های جهانی بمبئی تلاش زیادی کرد، اما موفق به کسب مقام نشد، در همین راستا کسب سهمیه‌ی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مسابقات آینده موکول شده است. به هر حال قدرت بدمینتون در آسیاست و کشوری مانند هند کار کسب مقام را بسیار سخت می‌کند. هند به واسطه‌ی سرمایه گذاری عمیق روی این رشته، بازیکنان قدرتمندی دارد و برای انتخابی المپیک و بهبود رنکینگ کاملا آماده در رقابت‌ها حاضر می‌شوند.
این منبع آگاه گفت حتی برای صدور ویزای مسابقات هند هم کمی با مشکل رو به رو بودیم.


بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون تنیس مشخص شد

گفته می‌شود فدراسیون بدمینتون به کسب سهمیه‌ی المپیک توسط  آقایی بسیار امیدوار است. مسابقات بدمینتون هر هفته و در نقاط مختلف برگزار می‌شود، اما باید دید فدراسیون بدمینتون با توجه به ضعف منابع مالی و احتمال  خلل در صدور ویزا برای اعزام ملی پوش ایرانی بدمینتون به مسابقات چگونه تصمیم خواهد گرفت.

گمانه زنی‌ها بر این است در دهم یا یازدهم آذر ماه تصمیماتی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی گرفته شود. یکی از نکات قابل تامل در رشته‌ی بدمینتون بخش آقایان این است که تقریبا شانس زیادی برای کسب سهمیه نداریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار