فرماندار مشگین شهر:

بیمارستان قدیمی مشگین‌شهر طعمه حریق شد/ علت حادثه در دست بررسی است

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: بیمارستان قدیمی و مستهلک مشگین‌شهر به دلایل نامشخص در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: بیمارستان قدیمی مشگین‌شهر که مدت‌ها است مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، ساعاتی پیش به دلایل نامشخص آتش گرفته و عملیات اطفا حریق با جدیت آغاز شده است.

او افزود: این بنای فرسوده که در مجاورت کهنه قلعه مشگین‌شهر اثر دوره ساسانی و در ورودی شهر واقع شده است و به عنوان انبار تجهیزات پزشکی مورد استفاده بود، در اثر آتش‌سوزی تخریب شده است.

فرماندار مشگین‌شهر اظهار داشت: علت آتش‌سوزی این بیمارستان نامشخص و در دست بررسی است و به صورت اولیه آتش مهار و از سرایت آن جلوگیری شده است.

صمدی با بیان اینکه اطفا حریق به‌صورت کامل انجام نشده است، گفت: تمامی دستگاه‌های امدادرسان از جمله آتش‌نشانی، اورژانش و هلال احمر در محل حضور دارند.

او با تاکید به اینکه ساختمان بیمارستان مخروبه بود، گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته و کسی در داخل ساختمان نبوده است.

فرماندار مشگین‌شهر در مورد احتمال انفجار کپسول‌های اکسیژن واقع در داخل ساختمان گفت: در حال حاضر کپسول‌های اکسیژن تخلیه می‌شود تا آسیبی به‌وجود نیاید.

صمدی در رابطه با اینکه این ساختمان به لحاظ مالی نیز ارزش قابل توجهی نداشته است اظهار کرد: این بنا در مجاورت کهنه قلعه اثر تاریخی مشگین‌شهر است که با توجه به اقدامات صورت گرفته خطری متوجه آن نخواهد بود.

او افزود: پیش از این در مورد تخریب و خاکبرداری این بیمارستان و انضمام آن به ورودی کهنه قلعه مکاتبه شده بود که بعد از بازگشت به وضعیت عادی در این مورد بار دیگر پیگیری‌هایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

علت آتش‌سوزی بیمارستان مشگین شهر

برچسب ها: آتش سوزی ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار