افتتاح مدرسه اشتغال شریف در گلستان

دومین مدرسه اشتغال شریف کشور امروز در گلستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سحر مدیر مدرسه اشتغال شریف گفت: کشف استعداد و توانمندی دانشجویان، مهارت‌آموزی و کارورزی و آماده کردن دانشجویان برای ورود با بازار کار از اهداف و برنامه‌های این مدرسه است.


سحر احمدی افزود: شرکت‌کنندگان در این مدرسه  در طول چهار ماه، دوره‌های آموزشی را به منظور شکوفایی و پرورش توانایی‌ها و استعداد‌ها سپری می‌کنند.


استاندار گلستان هم در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: مدرسه اشتغال راه ورود به بازار کار را کوتاه‌تر خواهد کرد


هادی حق شناس با تأکید بر این که مدرسه اشتغال کمبود نیروی توانمند را جبران خواهد کرد، ادامه داد: در این مراکز مهارت آموزی، کارآموزی، نوآوری و کارآفرینی روی خواهد داد و این افراد به دنبال ایجاد شرکت‌ها دانش بنیان خواهند رفت.


حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد منطقه آزاد تجاری در گلستان اشاره کرد و گفت: فرصت بی نظیر برای استان ایجاد شده که زمینه ساز توسعه استان خواهد بود.


استاندار گلستان با اشاره به ایجاد شهر هوشمند افزود: از همه دانشگاهیان و دانشجویان می‌خواهم که نیم نگاهی از نظر ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ارزش افزوده به مناطق آزاد داشته باشند.


نخستین اولین مدرسه اشتغال کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شد و وزارت علوم مقرر کرد که تا تابستان سال آینده مدرسه اشتغال در چهار استان کشور راه اندازی شود که گلستان، نخستین استان بود.


انتهای پیام / فا


افزایش مهارت‌های کارآفرینی در مدارس اشتغال شریف

 

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.