مختاری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حوادث اخیر انتخابات را برای اصلاح‌طلبان سخت کرده است/ مشخص شدن برخی نامزدهای حزب اراده ملت

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اراده ملت گفت: حوادث اخیر تاثیر زیادی روی بدنه اجتماعی اصلاحات گذاشته است.

حزب اراده ملت ایران درصدد شناسایی کاندیدا‌های خود در کشور استاسماعیل مختاری رئیس ستاد انتخاباتی حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  آخرین فعالیت‌های حاما برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حزب اراده ملت برای حضور در انتخابات پیش رو در صدد شناسایی نامزدهای خود در کشور است.

او در ادامه یادآور شد: علیرغم افزایش ناگهانی قیمت بنزین در هفته آخر آبان که شوک اجتماعی و روانی بر مردم وارد کرد، زمان و چگونگی اجرای آن مناسب نبود. این موارد اخیر و همچنین قطع یا محدود شدن اینترنت تاثیر زیادی روی بدنه اجتماعی اصلاح طلبان که حامی انتخاباتی دولت تدبیر و امید و لیست امید مجلس بوده‌اند گذاشته است و انتخابات پیش رو را برای مجموعه اصلاح طلبان سخت و دشوار کرده است. این وضعیت در صورتی تغییر می‌کند که اقدام و اتفاق خاصی در راستای معیشت و اقتصاد جامعه از سوی دولت رخ دهد، از جمله گشایش در مناسبات بین‌المللی، کاهش تحریم‌ها، حل‌وفصل FATF و... تا بار روانی تحریم‌ها فروکش کند و بارقه امید به بازار و کسب وکار برگردد.


بیشتر بخوانید: تشکیل کمیته پاکسازی و سالم سازی محیط پارلمان توسط حزب اسلامی ایران زمین


او افزود: حزب اراده ملت ایران برای انتخابات مجلس دو اردو را در شهر‌های سمنان و کرج با اعضایی که به صورت قطعی قصد ورود به انتخابات دارند داشته است، نامزدهای این حزب در برخی شهرستان‌ها به صورت قطعی مشخص شده و کار‌های تشکیلاتی و ستادی آنها در حال انجام است. همچنین اعضای ستاد مرکزی مشخص شده و از شعب استانی خواسته شده است که نامزدهای خود را معلوم کنند، البته در برخی استان‌ها نامزدها مشخص شده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: بنابراین حزب اراده ملت ایران برای انتخابات آماده می‌شود و در چارچوب سازوکار اصلاح طلبان اقدام خواهد کرد، اما همان طور که پیشتر نیز اعلام شده بود حاما از نامزدهایی در انتخابات حمایت می‌کند که از یک حزب اصلاح‌طلب معرفی شده باشد. ما در این شیوه حکمرانی حزبی را دنبال می‌کنیم و معتقدیم تنها نامزدهایی پاسخگوی عملکرد خود خواهند بود که از کانال احزاب به انتخابات ورود می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار