صبح امروز؛

شهرداری مانع ادامه ساخت پلاسکو شد

شهردار منطقه ۱۲ گفت: چون بنیاد مستضعفان برای ساخت پلاسکو پروانه نگرفته ادامه عملیات ساخت این ساختمان را متوقف کردیم.

شهرداری مانع ادامه ساخت پلاسکو شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲، با اشاره توقف عملیات ساخت پلاسکو گفت:، چون مالک پلاسکو باید پروانه ساختمانی می گرفت، ساخت پلاسکو را متوقف کردیم، ریرا که بنیاد مستضعفان هم باید به قانون احترام بگذارد.

شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه تایید نقشه‌های ساختمانی پیش نیاز صدور پروانه است، گفت: همچنین باید تعیین تکلیف شود چه میزان پارکینگ و در کجا برای پلاسکو تامین می‌شود؟

او با تاکید بر اینکه آتش نشانی باید نقشه‌های هر ساختمانی را تایید کند و مالک پلاسکو هم باید به حقوق مکتسبه احترام گذراد، تصریح کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری بار‌ها به مسئولان بنیاد مستضعفان هشدار دادیم و در جلسات متعدد از آن‌ها خواستیم که نقشه‌های جدید ساختمان پلاسکو را به شهرداری ارائه کنند.

او افزود: تا امروز با آن‌ها همکاری کردیم، ولی آن‌ها تا کنون نقشه‌ای به ما ارائه نکردند.


بیشتر بخوانید: پایان آذر زمان ارائه گزارش شهرداری و بنیاد مستضعغان از روند بازسازی پلاسکو/ روند ساخت پلاسکو به کندی پیش می‌رود


شهردار منطقه ۱۲ خاطرنشان کرد: با وجود تمام همکاری‌ها مسئولان بنیاد به عنوان مالک اصلی ساختمان پلاسکو همراهی لازم را نکردند.

او با اشاره به اینکه ما اجازه دادیم در راستای استحکام بخشی به گود ایجاد شده در پی تخریب ساختمان قدیم پلاسکو اقدام کنند گفت:، اما آن‌ها هنوز هم نقشه‌ها را ارائه نکردند، در حالی که ما نگاهمان به موضوع ساخت پلاسکو همراهی و مساعدت بود و قصد توقف آن را نداشتیم.

او با بیان اینکه از هفته گذشته اخطار‌های جدی به آن‌ها داده شد، اظهار کرد: شب گذشته نیز عوامل نواحی به ساختمان رفتند، هر چند که همکاران شهرداری را به محوطه راه ندادند و علی رغم تذکرات پی در پی، یک تا دو ستون نیز احداث کردند، اما از امروز ظهر به صورت جدی مانع فعالیت و ساخت و ساز در پلاسکو شدیم.

سعادتیان خاطرنشان کرد: در شأن مردم و کسبه و بنیاد مستضعفان نیست که یک ملک غیرقانونی احداث شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار