نایب رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

وارد شدن هزینه سنگین به کشور با تخریب و غارت اموال عمومی

امینی گفت: متأسفانه اغتشاشگران از اعتراضات به حق مردم سوءاستفاده کردند و موجب وارد شدن خسارت به اموال عمومی شدند.

وارد شدن هزینه سنگین به کشور با تخریب و غارت اموال عمومیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران پس از یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح مصوبات امروز این شورا، گفت: جلسه امروز شورای شهر تهران با نطق پیش از دستور یکی از اعضای شورای شهر تهران آغاز شد و پس از آن تعدادی از اعضا تذکراتی را به شهرداری داشتند که آن را مطرح کردند.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: پس از ایراد تذکرات، وارد بررسی دستور شدیم که در دستور اول یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ثبت ملی توچال بررسی شد که این طرح به تصویب رسید و پس از آن اصلاح آئین‌نامه نامگذاری معابر مورد بررسی قرار گرفت که این دستور نیز به تصویب اعضا رسید.

امینی در تشریح دیگر مصوبات جلسه شورای شهر، گفت: در ادامه طرح سیاست اجرایی بودجه ۹۹ شهرداری مورد بحث قرار گرفت که کلیات آن تصویب شد و پس از آن پیشنهاد‌های بسیاری مطرح شد که زمان کافی برای مطرح شدن تمام آن‌ها نداشتیم و بررسی پیشنهادات این طرح به جلسه بعدی شورای شهر تهران موکول شد.

او در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور ضمن محکوم کردن آتش زدن، تخریب و غارت اموال عمومی، گفت: در قانون اساسی کشور این حق برای شهروندان آمده که درباره مسائل مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح کنند، اما متأسفانه برخی از افراد از مطالبات به حق شهروندان سوءاستفاده و مسیر اعتراض‌ها را از مسیر قانونی خود جدا کردند.


بیشتر بخوانید: تخریب، آتش زدن و غارت اموال عمومی درست نیست


نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تخریب اموال عمومی هزینه‌هایی را به شهر و کشور وارد می‌کند، گفت: ما در همان اوایل پیشنهادی را مطرح کردیم با این مضمون که مدیریت کشور بیاید و مکانی را جهت اعتراض‌های به حق مردم معرفی کند تا از این روش از به اغتشاش کشیدن اعتراض‌های به حق مردم و تخریب اموال عمومی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

توضیحات امینی درباره تصویب طرح الزام شهرداری تهران به ثبت ملی توچال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار