فرانسه و آمریکا سامانه‌های راداری عربستان را تقویت می‌کنند

ژنرال کنت مکنزی، فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام اعلام کرد در پی حمله به آرامکو ایالات متحده و فرانسه در حال کار با سعودی‌ها برای افزایش شبکه سامانه‌های راداری آنها هستند.

تقویت سامانه‌های راداری سعودی‌ها به دست فرانسه و آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده نیرو‌های تروریستی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در نشست امنیتی منامه اعلام کرد: «آمریکا به بررسی اطلاعات درباره حملات علیه تاسیسات نفتی آرامکو ادامه می‌دهد و این اطلاعات از طریق سعودی‌ها منتشر خواهد شد. ما در حال کار با سعودی‌ها برای افزایش شبکه سامانه‌های راداری آن‌ها هستیم. این موضوع باعث خواهد شد تا آن‌ها قادر شوند تا بهتر به دفاع از خود در برابر تهدید‌ها بپردازند.»

مکنزی افزود: «افزایش حضور نظامی ارتش آمریکا در پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در جنوب ریاض که علاوه بر پایگاه‌های وسیع در قطر و بحرین می‌باشد، توانایی دشمن برای هدف قراردادن شما را پیچیده می‌کند.»


بیشتر بخوانید: هراس رژیم صهیونیستی از سخنان اخیر دبیرکل انصارالله یمن


این در حالی است که وزارت بهداشت یمن اعلام کرده از زمان تجاوز رژیم سعودی به این کشور، ۷۱ هزار بیمار یمنی جان خود را از دست داده اند.

یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت یمن گفت ۴۳ هزار بیمار یمنی به دلیل آنکه نتوانستیم آن‌ها را از طریق فرودگاه به خارج از کشور اعزام کنیم جان خود را از دست داده اند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار