مبادله بیش از ۱۷۶ میلیون سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان از مبادله بیش از ۱۷۶ میلیون سهم در بورس منطقه ای همدان در آبان ماه خبر داد.

مبادله بیش از ۹۸۳ میلیاردریال بورس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت:در آبان ماه ۱۳۹۸، تعداد ۱۷۶ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۱۷ سهم متعلق به ۴۲۱ شرکت به ارزش بیش از ۹۸۳ میلیارد ریال در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شد که ۴۶ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

او درادامه افزود: با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه را بیش از  ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون  ریال بوده که نسبت به مهر ماه، ۶۳ درصد کاهش داشته است.

اسکندری بیان داشت :در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و تولیدی فولاد سپید فراب کویر به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

او همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای  آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس را از برنامه های بورس منطقه ای همدان عنوان کرد و افزود :در آبان ماه ۹۸ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت :شاخص کل بورس در پایان آبان ماه معادل ۳۰۴,۹۹۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۳,۳۱۸ واحد کاهش یافت. شاخص کل فرابورس نیز با ۱۴۵ واحد افزایش به ۳,۹۵۰ واحد رسید.

انتهای پیام/غ

شاخص کل فرابورس در آبان ماه ۱۴۵ افزایش یافت

برچسب ها: بورس ، معاملات ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.