معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس:

مرحله دوم طرح تفکیک زباله در محلات بندرعباس آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: مرحله دوم طرح تفکیک زباله (تپش) با افزودن ۱۰ خودروی ویژه حمل جمع آوری پسماند در بندرعباس آغاز شد.

مرحله دوم طرح تفکیک زباله در محلات بندرعباس آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، اسماعیل موحدی‌نژاد ، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: مرحله دوم طرح تفکیک زباله (تپش) با افزودن ۱۰ خودروی ویژه حمل جمع آوری پسماند در بندرعباس آغاز شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح را جداسازی پسماند‌تر و خشک از یکدیگر در منازل، جمع آوری به موقع زباله‌ها در شهر و حذف مخازن زباله در محلات اعلام کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: هر روز  ۴۰۰ تن زباله‌ تر در محلات جمع آوری می‌شود که هزینه جمع آوری آن چهارمیلیارد و پانصد میلیون تومان در ماه است.

اسماعیل موحدی‌نژاد ، تفکیک زباله از مبدأ را  یکی از اهداف اصلی اجرای طرح تپش بیان کردو افزود: موضوع ضروری در این طرح، هماهنگی بین چند مجموعه درون شهرداری بندرعباس شامل خود شهرداری، پیمانکار تفکیک، پیمانکار تنظیف و هماهنگی بین بخشی در مناطق است.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف صرفه‌جویی در منابع و پرداخت حداقل هزینه برای جمع‌آوری زباله است  گفت: هزینه‌ای که شهرداری‌ها برای جمع‌آوری زباله پرداخت می‌کنند، بسیار زیاد است و در صورت صرفه‌جویی این هزینه برای توسعه شهر استفاده می شود.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح تپش در محلات بندرعباس

برچسب ها: شهرداری ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار