فیفا: عراق مقابل ایران یک برتری خیره کننده بدست آورد

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، با نتیجه ۲ بر یک از تیم ملی عراق شکست خورد تا در جایگاه سوم جدول گروه C باقی بماند.

احمد نوراللهی برای ایران و مهند علی و علاء عباس برای عراق گلزنی کردند.

پس از پایان مسابقه، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درباره این بازی نوشت: یک برتری خیره‌کننده برای عراق، تیمی که در دقیقه ۹۲ توسط علا عباس به گل رسید تا با چهار امتیاز بیشتر از رقیب قدیمی خود، در صدر جدول گروه قرار بگیرد. این دومین شکست متوالی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی بود، اتفاقی که تنها در سال‌های ۱۹۷۴ و ۱۹۹۸ (۲۱ سال پیش) برای ایران رخ داده بود.


بیشتر بخوانید: احتمال سقوط ایران در رنکینگ فیفا/ شاگردان ویلموتس رده نخست آسیا را از دست می‌دهند؟


نتایج غیر منتظره و پایان‌های دراماتیکی در مسابقات هفته پنجم مرحله دوم انتخابی آسیا برای حضور در جام جهانی فیفا قطر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. به ویژه، ایران و امارات متحده عربی دوباره باختند تا خود را در معرض خطر واقعی ببینند.

در گروه C، تیم برتر آسیا یعنی ایران دوباره باخت، این بار در امان با نتیجه ۲ بر یک به رقیب خود عراق. با این نتیجه، که با تساوی بدون گل بحرین در هنگ کنگ همراه شد، عراق اختلاف دو امتیازی را با بحرینی‌ها ایجاد کرد، در حالی که ایران چهار امتیاز کمتر اندوخته و کارزار انتخابی خود را در معرض خطر واقعی قرار داد.

لازم به ذکر است ایران در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده سوم است و در ۲ بازی گذشته مقابل بحرین و عراق شکست خورده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار