بیش از ۶۰ درصد واحد‌های راکد آذربایجان‌غربی به چرخه تولید بازگشت

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ درصد واحد‌های راکد استان با هدف رونق تولید تا پایان مهرماه امسال به چرخه تولید بازگشت.

بیش از ۶۰ درصد واحد‌های راکد آذربایجان‌غربی به چرخه تولید بازگشتبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،بابایی  رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در اشنویه گفت: ۱۰۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان جهت احیا هدف‌گذاری شده بود که از این میان ۵۵ واحد راکد و ۵۴ واحد با ظرفیت کم تولید در حال فعالیت بود و با تلاش و پیگیری‌های مستمر بیش از ۶۰ درصد این واحد‌ها به چرخه تولید بازگشت یا به حداکثر ظرفیت تولید رسید.
 
او با اشاره به مشکلات موجود در واحد‌های صنعتی و معدنی استان، گفت: عمده مشکلات این واحد‌ها کمبود سرمایه در گردش و بدهی‌های معوق بانکی بود.

او با بیان اینکه مسوولان استان تمام تلاش خود را بکارگرفته‌اند تا واحد‌های راکد این استان به چرخه تولید برگردند، اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۱۷ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در آذربایجان‌غربی وجود دارد که یکهزار و ۴۱۵ واحد از این تعداد فعال و نیمه‌فعال است.

خضری فرماندار اشنویه هم در این جلسه گزارشی از وضعیت واحد‌های صنعتی این شهرستان ارائه کرد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در اشنویه

برچسب ها: صنعت ، معدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.