وزیر کشور:

راه توسعه کردستان پیوند فرهنگی این سرزمین با فرهنگ ملی است

وزیر کشور گفت: راە توسعە، پیشرفت و جاودانگی استان کردستان پیوند عمیق فرهنگ این سرزمین با فرهنگ ملی کشور است.

راه توسعه کردستان پیوند فرهنگی این سرزمین با فرهنگ ملی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا رحمانی فضلی شنبه شب در میلاد پیامبر (ص) که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اگر همه مردم ایران از اصالت، فرهنگ و صمیمیت و تاثیرگذاری هنر کردستان آگاە شوند،یقینا جایگاە والاتری خواهد یافت.

او افزود: کرد‌ها همیشه در تاریخ ایران ماندگار و جاودانه هستند و بخش اعظمی از امنیت موجود در کشور مدیون مجاهدت‌های مردم کردستان است.

وزیرکشور با بیان اینکه فرهنگ، ادب و سنت، رسوم، عادات، اخلاق، اعتقادات، ایمان، تلاش، نشاط و شادابی از ویژگی‌های مردم کردستان است، ادامه داد: شما مردم کردستان ثابت کردید که از پشتوانه قوی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی برخوردار هستید و این افتخارات همواره در کنار شما خواهند ماند.

 رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم ایران اعم از سنی و شیعه هیچگاه جدا نبوده‌اند، یادآور شد: ملت ایران اسلامی یادآور مثال واقعی وحدت در عین کثرت و کثرت در عین وحدت است.

او هفته وحدت را یادآور همدلی و همراهی مردم ایران اسلامی دانست و بیان کرد: آسایش کنونی کشورمان حاصل جان‌فشانی‌های شهدا است و در واقع شهیدان مشاهیر اصلی ما هستند، چرا که مشاهیر فرهنگ، هنر و ادبیان، شعرا و عالمان در دامن همین شهدا تربیت شدند.

انتهای پیام/ز

صحبت های وزیر کشور در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.