سجادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشتت و تفرقه در جریان اصولگرایی سم است/ جبهه پایداری به دلیل نقصان شورای ائتلاف مستقلانه وارد انتخابات می‌شود


فعال سیاسی اصولگرا گفت: به طور کلی تشتت و تفرقه در اردوگاه اصولگرایان مضر است و به اعتقاد من یک نوع سم محسوب می‌شود.


تشتت و تفرقه در جریان اصولگرایی سم است/ جبهه پایداری به دلیل نقصان شورای ائتلاف مستقلانه وارد انتخابات می‌شودسیدکمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد عدم ورود جبهه پایداری به شورای ائتلاف اظهار کرد: ابتدا بین جبهه پایداری و اعضای شورای ائتلاف گفت‌وگوهایی صورت گرفته بود و به نظر می‌رسید که جبهه پایدری به شورای ائتلاف بپیوندد، اما دبیرکل جبهه پایداری پس از مدتی تصریح کرد این تشکل سیاسی وارد شورای ائتلاف نمی‌شود.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دنیای سیاست دنیای ممکنات است، گفت: سپهر سیاست همواره در حال تغییرات است و خیلی جای تعجب نیست که ابتدا زمزمه برخی افراد مبنی بر حضور جبهه پایداری در شورای ائتلاف بود، اما پس از مدتی آنها به صراحت اعلام کردند که وارد شورای ائتلاف نمی‌شوند.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا ورود مستقل جبهه پایداری می‌تواند باعث عدم موفقیت اصولگرایان در انتخابات شود، تصریح کرد: به طور کلی تشتت و تفرقه در اردوگاه اصولگرایان مضر است که به اعتقاد من یک نوع سم محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: شورای ائتلاف اصولگرایان برنامه خود برای رفع مشکلات معیشتی را تشریح کند


دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان ادامه داد: هر شورایی که تشکیل می‌شود باید به مثابه یک چتر بزرگ عمل کند تا اکثریت اصولگرایان را در بربگیرد؛ اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد لطمه بزرگی به جریان اصولگرایی وارد می‌شود.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر قرار است نهاد انتخاباتی در جریان اصولگرایی شکل گیرد و احزابی مانند جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی فرهنگیان یا جامعه اسلامی کارگران در آن حضور نداشته باشند، آن نهاد نقصان دارد، زیرا احزاب مذکور پرمخاطب هستند.

او افزود: اگر شورای ائتلاف فقط با چند حزب خاص تشکیل شود و احزاب مذکور در آن حاضر نباشند نقصان وجود دارد، شمول شورای ائتلاف کم است، شاید جبهه پایداری هم بر اساس این ملاحضات وارد شورای ائتلاف نمی‌شود.

سجادی درمورد حضور جامعه اسلامی کارمندان در شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان تصریح کرد: اعضای شورای ائتلاف وعده داده بودند که از همه احزاب اصولگرا دعوت به عمل می‌آید، اما تاکنون این وعده محقق نشده است، اگر این وضعیت ادامه پیدا کند جامعه اسلامی کارمندان در عین حال که وحدت شکن نیست اما استقلال خود را حفظ می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار