تلاش آتش‌نشانان استرالیایی برای مهار آتش در نیو ساوت ولز

اداره آتش‌نشانی «نیو ساوت ولز» استرالیا اعلام کرد ۹۹ فقره آتش‌سوزی در این ایالت به وقوع پیوسته است و تلاش آتش‌نشانان برای مهار آن ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، مأموران آتش‌نشانی در تلاش برای خاموش کردن آتشی هستند، که روز جمعه در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا آغاز شد.

اداره آتش‌نشانی نیو ساوت ولز اعلام کرد ۹۹ فقره آتش‌سوزی در این ایالت ادامه دارد که ۱۴ فقره آن بسیار خطرناک هستند و ۵۵ فقره نیز در حال مهار شدن هستند. این آتش‌سوزی‌ها سبب ایجاد شرایط آب و هوایی خاص و ایجاد ابر‌های متراکم در آسمان این منطقه شده‌اند.

تلاش آتش‌نشانان استرالیایی برای مهار آتش در نیو ساوت ولز

مقامات محلی اعلام کردند: «این شرایط آب و هوایی می‌تواند سبب وزش باد‌های سهمگینی شود که می‌تواند آتش را در مسیر‌های جدید هدایت کند.»

تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده لایه‌ای نازک از دود است و این آتش‌سوزی املاک را در هارینگتون و نورث آو تانکری تهدید می‌کند. این در حالی است که آسمان منطقه پورت موکاری نارنجی شده است. مقامات از ساکنان این منطقه خواسته‌اند خانه‌هایشان را تخلیه کنند و همچنین خواستار بسته شدن چندین جاده شده‌اند. رسانه‌های محلی اعلام کردند بیش از هزار آتش‌نشان در تلاش برای مهار آتش‌سوزی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار