حداد عادل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملتی نیستیم که دست بسته تسلیم توطئه دشمنان شویم/ باید در مقابل فتنه‌ها هوشیار باشیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت دست بسته‌ای نیستیم که بعد از بستن قرارداد، آنچه را که می‌خواهند بگیرند و آنچه را که باید بدهند ندهند.

ملتی نیستیم که دست بسته تسلیم توطئه دشمنان شویم/باید در مقابل فتنه دشمنان هوشیار باشیمغلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجام گفت: جزئیات گام چهارم را قائدتاً شورای امنیت ملی و مسئولان تعیین می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ملتی نیستیم که دست بسته تسلیم توطئه دشمنان شویم، ادامه داد: اصل حرکت درست است و نمونه و نشانه‌ای از مقاومت فعال است که دنیا بداند ملت دست‌بسته‌ای نیستیم که با ما قراردادی ببندند و آنچه که می‌خواهند بگیرند و آنچه را که باید بدهند ندهند.

او در واکنش به فتنه عراق و لبنان گفت: این فتنه‌ها نه اولی و نه آخرین است. این فتنه‌ها یک پیام برای ما دارد که هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن هر لحظه‌ای ممکن است برنامه جدیدی اجرا کند.


بیشتر بخوانید: اگر اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند، توسعه هسته‌ای را با جدیت پیگیری می‌کنیم


حداد عادل با بیان اینکه استکبار جهانی از اتحاد نیروهای خط مقاومت در هراس است، یادآور شد: دشمنان از بیداری در بین ملت‌ها گیج شده‌اند و این بیداری مانع اجرای توطئه آنها می‌شود.

او به حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مراسم ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: هرچه آمریکا رذالت و شیطنت بیشتری نشان دهد مردم به فلسفه این روز بیشتر پی می‌برند و این روز مهم‌تری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار