سرلشکر رحیم صفوی در مشهد:

آمریکا توانایی تغییر چهره راهبردی منطقه و جهان را به نفع خود ندارد/قدرت آمریکا رو به افول و زوال است

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت:تمامی تحولات چین، روسیه و هند به ضرر آمریکایی‌ها در حال رقم خوردن است.

آمریکا توانایی تغییر چهره راهبردی منطقه و جهان را به نفع خود ندارد/قدرت آمریکا رو به افول و زوال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ویژه برنامه یوم الله سیزده آبان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب مقدس اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا دست دشمنان و آمریکایی‌ها از ایران قطع شود.

او تصریح کرد: شاهد افول آمریکا و قدرت‌گیری جبهه مقاومت هستیم؛ چرا دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند؟ روز گذشته مقام معظم رهبری سخنان بسیار مهمی را بیان فرمودند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکا توانایی تغییر چهره راهبردی منطقه و جهان را به نفع خودش ندارد و تمامی تحولات چین، روسیه و هند به ضرر آمریکایی‌ها در حال رقم خوردن است.

سرلشکر رحیم صفوی افزود: حمایت سیاسی و مشاوره نظامی ایران بود که باعث شکست آمریکا و متحدان غربی و عربی و برخی کشور‌های منطقه در سوریه و شکست تروریست‌های تکفیری در حلب و موصل شد.

او تصریح کرد: رئیس جمهور بی‌خرد و شارلاتان و بی ادب آمریکا علناً از غارت نفت سوریه آنهم هر ماه ۳۰ میلیون دلار و اینکه من نفت را دوست دارم سخن می‌گوید و اصرار دارد برای دیگران همچون چین، روسیه و ونزوئلا و کره شمالی و ایران تعیین تکلیف کند.

سرلشکر رحیم صفوی گفت: قدرت آمریکا رو به افول و زوال است و آمریکای کنونی به مراتب ضعیف‌تر و بی آبروتر از آمریکای چهار دهه گذشته شده است.
انتهای پیام//ج.ر
 
 

پیروزی انقلاب دست آمریکا را از ایران قطع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
آمريكاييا كه قبل از برجام ما رو لاي گيره گذاشته بودن و با نهايت قدرت فشارمون ميدادن و صب تا شب جشن ميگرفتن و گوشت ما زير دندونشون بود و هر آن اراده ميكردن ميتونستن تيكه پاره مون كنن و گوشت ما هميشه رو تخته بود بايد فكر اين روزها رو هم ميكردن كه فشار زيادي به ما چه فاجعه اي براشون ببار مياره و غرب رو ميفرسته پيش آتلانتيس
اين به اون در
Germany
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۲:۵۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۲:۵۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۳۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
سلام سردار ،

به خاطر حضور به موقع شما ممنونم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
افرین سردار صفوی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
آفرین سردار صفوی با درود و سلام بر شما
آخرین اخبار