اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸ در البرز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری شنبه ۱۱ آبانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان البرز را در روز شنبه  یازدهم آبان ماه در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انفجار در کمالشهر کرج

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی کمالشهر دقایقی پیش از انفجار کپسول گاز CNG در کمالشهر خبر داد.

قدمی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کمالشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: مرد چهل ساله ای در کمالشهر که تصمیم داشت از کپسول گاز خودرو در منزل استفاده کند متاسفانه بر اثر انفجار کپسول گاز دچار سوختگی و آسیب شد.

او افزود: علاوه بر مرد چهل ساله، همسر و دختر سیزده ساله اش نیز دچار آسیب شدید شدند که هر سه توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/د.خ

گروگانگیران نوجوان  البرزی  دستگیر شدند

با تلاش کاراگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی گروگانگیران نوجوان۱۷ ساله دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه باغستان کرج رسیدگی به موضوع در دستور کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

او افزود:در بررسی های اولیه مشخص شد گروگان در ساعات اولیه صبح به منظور کار از منزل خارج شده که پس از چند ساعت افرادی با خانواده اش تماس گرفته و با تهدید آسیب رساندن به وی درخواست هفتادمیلیون تومان کرده بودند.

رئیس پلیس البرز گفت:کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند،گروگانگیران در یکی از استان های غربی کشور مستقر شده و در فواصل زمانی مختلف با خانواده وی تماس گرفته و آن ها را به قتل نامبرده تهدید می کنند.

او ادامه داد:بلافاصله اکیپی از کاراگاهان ماهر پلیس آگاهی به مخفیگاه متهمان در غرب کشور اعزام و با هماهنگی مقام قضایی یکی از متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

سرهنگ نادر بیگی گفت : در بازجویی های صورت گرفته از متهم مشخص شد ،نامبرده به همراه یکی از دوستانش گروگان را شناسایی و به بهانه کار سوار خودرو خود کرده بود،که بلافاصله پس از سوار شدن، او را به مخفیگاه خود در یکی از استان های غربی منتقل کردند .

او ادامه داد:در پی دستگیری یکی از گروگانگیر گیران همدست وی که عرصه را بر خود تنگ می دید گروگان را رها و اقدام به فرار کرد ،که با تلاش کاراگاهان مخفیگاه ،وی نیز شناسایی و دستگیرشد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: پلیس با هرگونه اعمالی که باعث ایجاد نا امنی در کشور می شود به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است .

جریمه میلیاردی قاچاقچی لباس برند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از جریمه سه میلیاردی قاچاقچی البسه برند در کرج خبر داد.

 علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی البرزگفت: اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی، ضمن بازرسی از یکی از واحدهای صنفی واقع در جهانشهر، البسه برند به ظن قاچاق مشاهده کردند.

او  افزود: حسب گزارش مذکور و تحقیقات مقدماتی پیرامون کالای مکشوفه، فاقد ادله و مدارک قانونی بوده و شعبه پس از احضار متهم و اخذ دفاعیات اتهام وارده را تایید کرد و وی را به پرداخت سه میلیارد و ۳۸ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۳۰۸ ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه البسه قاچاق به نفع دولت ضبط شد، عنوان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی، بیشترین عزم اداره کل تعزیرات حکومتی جلوگیری از قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی است.

انتهای پیام/و

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.