امام جمعه اراک گفت:

راه گذر از تورم تولید ملی است نه چاپ اسکناس

دری‌نجف‌آبادی :برای شکستن کمر تورم و حفظ قدرت و ارزش پول ملی کشور باید به تقویت تولید پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه نباید آب به آسیاب دشمن ریخت چراکه مشکلات همواره با همت بلند حل میشود و حتی در کشور و استان نیز با تلاش و کوشش می توان مشکلات را رفع کرد، افزود: تحریم ها برای کشور فرصتی برای خودسازی و ساختن است، با همت بلند می توان صنعت، کشاورزی، دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و زندگی را ساخت.

او تصریح کرد: برای ساختن کشور با توجه به قیمت نامتعارف نفت باید صادرات تولیدات داخلی را دنبال کرد و این امر با برخورداری از تفکرات سازنده، مدیران مدبر و نیروی انسانی فعال ممکن خواهد بود. چاپ و توزیع پول هنر نیست بلکه فقط تورم‌زاست، برای شکستن کمر تورم نباید اسکناس چاپ کرد، باید تورم تولید داشت و قطعا ضامن حفظ ارزش و قدرت پول ملی تولید است. برای تحقق این امر مهم باید تلاش کرد چراکه با شعار به جایی نمی‌رسیم.

۱۳ آبان روز بزرگترین درس‌های تاریخی و تحولات

امام جمعه اراک با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این روز در واقع روز تبعید امام راحل به ترکیه، شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران، سخنرانی با عظمت امام راحل در نقد کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی است. این روز روز بزرگترین درس‌های تاریخی و تحولات، مبارزه با استکبار و صهیونیستم و یزید ستیزی و درس زندگی و مبارزه برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مستضعفین و حمایت از جبهه مقاومت است.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به گذشت 102 سال از بیانیه بالفور(اعلام موضع مثبت دولت بریتانیا جهت ایجاد خانه ملی برای یهودیان در سرزمین فلسطین) بیان کرد: امروز در قلب دنیای اسلام با غده‌ سرطانی روبرو هستیم که باید آنقدر جراحی کنیم تا از شر آن خلاص شویم، فلسطینیان تاکنون کوتاه نیامده اند و ما نیز نباید غفلت کنیم که اگر غافل شویم 100 سال دیگر درگیر این غده‌ خواهیم بودو باید با تمام توان ایستاد و مقاومت کرد. وظیفه ما تقویت جبهه مقاومت و ایستادن در مقابل استکبار است که روز 13 آبان در واقع روزی برای اعلام هوشیاری و ایستادگی برای جلوگیری از تکرار فتنه 88 و مقابله با فرعونیان زمان است.

مشکلات بازار تاریخی اراک به زودی حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان به مناسبت‌های مختلف ماه ربیع‌الاول همچون شهادت امام حسن عسگری(ع)، آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و مناسبت‌های ماه آبان همچون هفته وقف و ارتحال آیت‌الله سید جعفر عامری در لبنان و حجت‌الاسلام شیخ علی‌اصغر قاضی‌زاده مسئول حوزه عملیه حاج محمدابراهیم اراک اشاره کرد و گفت: بخشی از بازار تاریخی اراک اوقافی است و لازم است که به زودی مشکلات این بازار و بازاریان با مساعدت اوقاف استان حل شود.

انتهای پیام /ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.