اهدا ۴۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر

فرماندار رامشیر از اهدا ۴۰۰ بسته تحصیلی از سوی مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

حسینی نژاد فرماندار رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری کاویان مدیریت بهره برداری نفت و گاز مارون ۴۰۰ بسته تحصیلی شامل؛ کیف و نوشت افزار به منظور رفاه حال دانش آموزان نیازمند مقطع ابتدایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تحویل مدیران این نهاد‌های حمایتی شد.

او افزود: این حرکت خداپسندانه و فرهنگی مدیریت شرکت مارون موجب کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل و به منظور ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت.

اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر

حسینی نژاد اظهار داشت: پیش از این، مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گازآغاجاری نیز در یک اقدام خیرخواهانه تعداد ۴۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و در اختیار دانش آموزان رامشیر و مشراگه قرار داده بود که آغاز یک حرکت در جهت رفع مشکلات دانش آموزان بی بضاعت بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب نیز تعداد ۴ دستگاه مینی بوس هیوندای جهت ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان روستایی بخش مشراگه و مرکزی شهرستان رامشیر تخصیص داد که زمینه رضایتمندی مردم منطقه را فراهم آورده بود.

اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر

فرماندار رامشیر با تقدیر از همکاری مدیران شرکت نفت اظهار امیدواری کرد؛ این خدمات اجتماعی باعث شود هیچ کودکی بدلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نشود.

اهدا 400 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند رامشیر

انتهای پیام/گ

بسته‌های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.