تیم «ماتریکس ۴» با پاتریک هریس کامل‌تر شد

نیل پاتریک هریس، با پیوستن به «ماتریکس ۴» همبازی یحیی عبدالمتین، کیانو ریوز و کری آن ماس می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، نیل پاتریک هریس در حال مذاکره برای پیوستن به قسمت چهارم و جدید ماتریکس است. پیش از این حضور یحیی عبدالمتین، کیانو ریوز و کری آن ماس در این فیلم تایید شده بود.

لانا واچوفسکی سازنده و کارگردان قسمت‌های گذشته ماتریکس، این قسمت جدید را برای برادران وارنر کارگردانی می‌کند. این استودیو با همکاری یک کمپانی دیگر، ساخت و توزیع این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

واچوفسکی که به همراه گرنت هیل تهیه کنندگی قسمت چهارم ماتریکس را بر عهده دارد، در همکاری با الکساندر همون و دیوید میچل نویسنده آن نیز خواهد بود. داستان و جزئیات این فیلم تا کنون اعلام نشده است. ساخت فیلم از ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

پاتریک هریس بیش از یک دهه در سریال «آشنایی با مادر» ایفای نقش کرده بود و اخیراً در سه فصل سریال «مجموعه ای از اتفاقات ناگوار» بازی کرده است. همین باعث شد او برای مدتی از ایفای نقش مهم در فیلم‌ها باز بماند؛ در سال‌های گذشته او در فیلم‌هایی مثل «دختر گمشده» به کارگردانی دیوید فینچر و «کوچ سازی» به کارگردانی الکساندر پین نقش آفرینی کرده بود.

نخستین قسمت سه گانه ماتریکس در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و با موفقیت در گیشه دو قسمت دیگر از آن در سال ۲۰۰۳ با عنوان‌های «بارگذاری مجدد» و «انقلاب‌های ماتریکس» منتشر شد. فروش کلی این مجموعه سینمایی ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون دلار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار