سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فرودگاه امام رکورد دار پرواز‌های نجف /هیچ تخلف گران فروشی برای پرواز‌های اربعین اعلام نشده است

جعفرزاده گفت: هیچ تخلف گران فروشی برای پرواز‌های اربعین در شرکت‌های هواپیمایی داخلی تا کنون اعلام نشده است.
 
هیچ تخلف گران فروشی برای پرواز‌های اربعین اعلام نشده/ فرودگاه امام رکورد دار پرواز‌های نجف شدرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پرواز‌های مسیر تهران نجف بغداد در پروسه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهرماه با نرخ مصوب ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در مسیر رفت و برگشت به فروش می‌رسد گفت: نرخ مصوب مسیر مشهد نجف بغداد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در رفت و برگشت و مسیر هوایی کرمانشاه و ایلام تا نجف ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی حق گران فروشی در این مسیر‌ها و در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه را ندارند.

او اظهار کرد: هیچ گزارشی مبنی بر گران فروشی در این مسیر‌ها به ما اعلام نشده و بلیت ۱۰ میلیون تومانی نجف برای هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی داخلی نیست و تا به امروز این شرکت‌ها چنین قیمتی را به ما اعلام نکرده‌اند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه بازرسی‌ها و نظارت‌ها در این ایام تشدید شده و تمامی فرودگاه‌های مبدا و مقصد توسط بازرسان بخش هوایی در این ایام تحت نظارت هستند افزود: سازمان هواپیمایی در این ایام تمامی گزارش‌های مردمی را رصد می‌کند و به کوچک‌ترین تخلف و یا گران فروشی از طریق هر واسطه‌ای از پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اعلام لیست تکمیلی دفاتر مجاز فروش بلیت پرواز‌های اربعین


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: مسافران در این ایام بلیت‌های اربعین را از مراکز معتبر و یا سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند، زیرا که ممکن است برای بلیت‌های غیر معتبر صندلی در نظر گرفته نشده باشد.

او افزود: اصالت سنجی بلیت‌های هواپیمایی در این ایام در سایت سازمان هواپیمایی کشوری فراهم شده و مسافران می‌توانند از اصالت بلیت‌های هواپیمایی خود را از طریق این سایت مطلع شوند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰۰ مجوز پرواز‌های فوق العاده برای ایام اربعین صادر شده است گفت: هم اکنون تعداد مجوز‌های پرواز‌های اربعین از ۱ هزار و ۳۸۵ به ۱ هزار و ۴۸۳ مجوز رسیده و سازمان هواپیمایی کشوری آمادگی کامل برای فراهم کردن پرواز‌های تمامی شرکت‌های هواپیمایی به مقصد نجف و بغداد را دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: بیشترین پرواز‌های اربعین تا کنون مربوط به فرودگاه امام خمینی و پس از آن مربوط به فرودگاه مشهد بوده است.

او در پایان گفت: تا کنون ۱۱ شرکت هواپیمایی از ۱۱ فرودگاه کشور عملیات پرواز را برای مقصد نجف و بغداد فراهم کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار