مهاجم معروف سرخپوش می‌شود

ماریو مانزوکیچ به تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس می‌پیوندد تا شاگرد سولسشر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استیو نیکول، مدافع سابق باشگاه لیورپول بیان کرد که توافق ابتدایی بین ماریو مانژوکیچ و باشگاه منچستریونایتد انجام شده و این مهاجم کروات به زودی راهی لیگ برتر خواهد شد تا برای این تیم بازی کند.

یونایتدی‌ها تابستان امسال پس از فروش روملو لوکاکو به اینتر نتوانستند جایگزین مناسبی برای این بازیکن جذب کنند و مارکوس رشفورد دیگر مهاجم این باشگاه هم مدتی است دچار افت شدیدی شده و در مجموع ۱۰ بازی که از ابتدای فصل برای منچستر به میدان رفته تنها ۳ گل به ثمر رسانده است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه انگلیسی قصد دارند در مهلت نقل و انتقالات ژانویه برای تقویت این پست وارد عمل شده و یک مهاجم جذب کنند.

از ماریو مانژوکیچ به عنوان یکی از گزینه‌های مورد نظر منچستریونایتد یاد می‌شود. او سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس و بایرن مونیخ آلمان را دارد.


بیشتر بخوانید:ناکامی پیکه در خرید قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال جهان


این مهاجم ۳۳ ساله از آغاز فصل جاری برای یوونتوس به میدان نرفته و با توجه به تاکتیک‌های مائوریتزیو ساری شانس بسیار کمی برای بازی در ترکیب اصلی بانوی پیر دارد. این مهاجم کروات تابستان گذشته هم مورد توجه یونایتدی‌ها قرار داشت، اما به دلیل رقم بالای درخواستی او توافقی بین طرفین صورت نگرفت و پس از اینکه به درخواست تیم قطری جواب رد داد، حالا احتمال دارد به منچستر برود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از انتقال مانزوکیچ به منچستر یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار