برنامه‌های سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی تشریح شد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امسال مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی از ساعت ۱۰ صبح و پیش از آغاز نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رهبری در اوج تحریم‌های دشمن سفر به این استان را انتخاب کردند و دشمنان امید داشتند با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی میزان استقبال مردم از رهبری کاهش یابد امام مردم خراسان شمالی در این سفر حماسه آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه هیچ‌کس باور نمی‌کرد میزان استقبال مردم به این حد باشد، افزود: شکوه و عظمت خاصی در مراسم استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری بود؛ به‌گونه‌ای که مسیر ده‌دقیقه‌ای فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی، حدود دو ساعت طول کشید و فشار و فشردگی جمعیت اجازه حرکت ماشین را نمی‌داد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه جمعیت متراکم بود و استقبال‌کنندگان یکپارچه اجازه حرکت ماشین را نمی‌دادند، اظهار کرد: در این سفر به عینه شاهد بودیم که وقتی خدا بخواهد بنده صالح خود را یاری کند لشکر عاشق در رکاب او قرار می‌دهد.

نماینده  ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مسئله دوم سبک زندگی اسلامی و عیب‌های زندگی ما بود که رهبری در این سفر آسیب‌شناسی کارشناسانه کرده و ۳۰ آسیب را برشمردند که باید از سبک زندگی خود حذف کنیم تا سبک زندگی اسلامی محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: سخنان ارزشمند رهبری در سفر به استان در مورد سبک زندگی اسلامی به‌گونه‌ای بود که الآن هر جا موضوع سبک زندگی اسلامی مطرح شود همه می‌دانند شأن نزول آن خراسان شمالی است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امسال نوزدهم مهرماه مصادف با روزجمعه است گفت: بر این اساس امسال مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی از ساعت ۱۰ صبح و پیش از آغاز نماز جمعه برگزار می‌شود.

او افزود: همه با هم و با حضور اقشار مختلف مردم ۱۹ مهرماه ساعت ۱۰ صبح از میدان حضرت قائم (عج) تا مصلای امام خمینی (ره) بجنورد حرکت می‌کنیم و سخنران مراسم هم استاندار خراسان شمالی است که گزارشی از نتایج مادی و معنوی این سفر را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ ر

برنامه‌های سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی تشریح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.