مشاور وزیر ارتباطات:

نرخ جدید تعرفه مکالمه و اینترنت فردا اعلام می‌شود

رادکانی گفت: تعرفه‌ جدید مکالمه و اینترنت از فردا بر روی سایت اپراتور‌ها اعلام خواهد شد و این تعرفه‌ها تا یک هفته پس از اربعین تغییر نخواهد کرد.

نرخ جدید تعرفه مکالمات و اینترنت اربعین فردا اعلام می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل رادکانی، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای درباره تسهیلات فراهم شده برای زائران در کشور عراق اظهار کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و اپراتور‌ها، ظرفیت خدمات رسانی در مسیر پیاده روی اربعین در نقاط مرزی حدود ۵۰ درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

او با بیان اینکه وایفای رایگان در نقاط مرزی در اختیار زائران قرار خواهد گرفت، گفت: سعی کردیم تا پوشش‌های ارتباطی از کرمانشاه تا مرز خسروی، ایلام تا مرز مهران، مرز‌های چذابه و شلمچه را کامل کنیم و امیدواریم امسال نقطه کوری در ارتباط‌گیری نداشته باشیم.

رادکانی در خصوص تعرفه‌ مکالمه و اینترنت افزود: توافقاتی با کشور عراق صورت گرفته تا امسال شاهد کاهش تعرفه مکالمه و اینترنت باشیم.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: تعرفه‌های جدید مکالمه و اینترنت از فردا(دوشنبه ۱۵ مهرماه) بر روی سایت اپراتور‌ها اعلام خواهد شد و این تعرفه‌ها تا یک هفته پس از اربعین تغییر نخواهد کرد.

  رادکانی ادامه داد: با توجه به افزایش اپراتور‌های عراقی، امسال کیفیت ارتباطات در کشور عراق نسبت به سال‌های قبل بهتر خواهد شد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارائه خدمات ارتباطی رایگان در ۱۰۰ نقطه عراق گفت: بسیاری از موکب‌ها وایفای رایگان به زائران ارائه می‌دهند. نماینده‌های اپراتورهای ایرانی در ۱۲ نقطه مسیر مستقر هستند و زائران در صورت بروز مشکل و همچنین برای  تهیه شارژ و سیم کارت می‌توانند از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از اینترنت در راهپیمایی اربعین+ اینفوگرافی


انتهای پیام/

 افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت خدمات ارتباطی برای مراسم اربعین

برچسب ها: اخبار سیاسی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار