مشاور معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهتر است که وزارت بازرگانی مجزا شود

پالیزدرا گفت: به نظر می‌رسد که اگر بخش متمرکز بر روی تجارت از سایر بخش‌ها جدا شود، می‌تواند با استقلال بیشتری، فعالیت بهتری داشته باشد.

کاظم پالیزدار/ وزارت بازرگانیکاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفکیک وزارت بازرگانی، گفت: وقتی یک مسئله‌ای کوچک و خورد شود، قابلیت مدیریت و پیگیری کردن آن، راحت‌تر است.

او با بیان اینکه  اکنون وزارت صنعت معدن و تجارت خود به تنهایی شامل ۳ وزارتخانه است، گفت: یک مدیر هر چقدر هم توانمند باشد، نمی‌تواند هم‌زمان به تمامی حوزه‌ها اشراف و در مقابل این وزارتخانه‌ها پاسخگو باشد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان کرد: قرار نیست ساختار جدیدی ایجاد شود. به نظر می‌رسد به نظر می‌رسد که اگر بخش متمرکز بر روی تجارت از سایر بخش‌ها جدا شود، می‌تواند با استقلال بیشتری، فعالیت بهتری داشته باشد. بهتر است که وزارت بازرگانی از وزارت صمت مجزا شود. درست است که ما می‌گوییم باید دولت کوچک شود، اما اکنون سه وزارتخانه بر دوش یک وزیر افتاده و همچنان دولت کوچک نشده است.


بیشتر بخوانید: رونق تولید با تشکیل وزارت بازرگانی محقق می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار