حجت‌الاسلام درویشیان مطرح کرد؛

ورود سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای واگذاری‌های بی‌ضابطه

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به برخی واگذاری‌های بی‌ضابطه خبر داد. ‌

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظارت عمومی و همگانی یکی از اقداماتی است که در دوره جدید سازمان بازرسی کشور مدنظر قرار داده‌ایم و در این رویکرد استفاده و بهره‌مندی از اطلاعات مردم هدف‌گذاری شده که هم در قانون تشکیل سازمان بازرسی آمده و هم اداره نظارت همگانی سازمان در تمام استان‌ها مستقر است که قطعاً استفاده بیشتر از این ظرفیت می‌تواند به رفع مسائل و مشکلاتی بیانجامد که در حیطه وظایف مصرح سازمان بازرسی کل کشور قرار دارد.


بیشتر بخوانید: نمی‌گذاریم کسی به بیت‌المال دست درازی کند


او با بیان این‌که در این سفر از دو پروژه بسیار مهم قشم بازدید شده، عنوان کرد: اقداماتی که در شرکت کشتی‌سازی قشم انجام‌گرفته بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است که منجر به رونق تولید داخل در این حوزه شده و این فعالیت درحال‌توسعه است.

درویشیان رفتن به سراغ اقشار مختلف مردم و تلاش مستقیم در راستای حل مشکلات اصناف و فعالان اقتصادی را در راستای رویکرد تحول‌مدار سازمان بازرسی و قوه قضاییه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: پیرامون فعالیت سوخت‌رسانی به کشتی هم بازدید و دیداری با فعالان این حوزه داشتیم که البته کار هنوز در میانه راه است و مشکلاتی داشتند که قرار شد در استان و مرکز رفع آن را پیگیری کنیم.

او در پاسخ به سؤالی پیرامون برخی واگذاری‌های بی‌ضابطه در قشم از پیگیری این موارد مطابق با روال قانونی خود در بازرسی استان و کشور خبر داد که در نهایت بتواند بسترهای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق کسب‌وکار و مقابله با گلوگاه‌های فساد را متحقق سازد.

 حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قشم، بازدید از محاکم قضایی، دیدار با مردم و برخی فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های پبش بینی شده در این سفر است.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان بازرسی کل کشور  درباره واگذاری‌های بی‌ضابطه در قشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.