فرصت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی رو به پایان است

آخرین مهلت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره‌ قصه‌گویی ۱۰ مهر ۱۳۹۸ است.

دهم مهر آخرین فرصت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آخرین مهلت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۰ مهر ۱۳۹۸ است.

مسئول دبیرخانه این جشنواره در باره بخش ۹۰ ثانیه توضیح داد: این بخش شامل «قصه زندگی من»، «قصه‌ شهر من» و «قصه کانون زبانی‌ها» است که فرصت ارسال آثار تا دهم مهر خواهد بود و این زمان تمدید نمی‌شود.

الهام دارابی گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر در جشنواره امسال ثبت‌نام کرده‌اند و با در نظر گرفتن این موضوع که برای مورد بررسی قرار گرفتن آثار در بخش داوری و هیئت انتخاب نیاز به تکمیل فرم و اطمینان از ارسال کامل فایل قصه‌گویی است، شرکت کنندگان در این بخش باید نسبت به کنترل اطلاعات و فایل ارسالی خود اطمینان حاصل کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی تأکید کرد: ساعت ۲۴ روز دهم مهر فرصت ثبت‌نام و ارسال آثار پایان می‌یابد اما افرادی که تا این زمان نسبت به ثبت‌نام و ارسال فایل قصه خود اقدام کرده‌اند، برای اصلاح مشخصات و تکمیل فرم ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز یازدهم مهر فرصت دارند.

بیست‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

یک خبر از جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون

 

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار