آخرین جزئیات پرونده سرقت میلیاردی از منزل نماینده مجلس

جانشین رییس پلیس آگاهی ناجا درباره پرونده سرقت از منزل نماینده مجلس در تهران توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات پرونده سرقت میلیاردی از منزل نماینده مجلسسردار مسعود منفرد جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرقت میلیاردی از منزل یکی از نمایندگان مجلس گفت: این پرونده مانند دیگر پرونده‌های سرقتی در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید؛ خودسوزی مرد ۵۸ ساله در خیابان ولیعصر


وی از بیان جزئیات دیگر این پرونده خودداری کرد و افزود: به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است که دو روز پیش منزل یکی از نمایندگان مجلس در غرب پایتخت مورد سرقت سارقان قرار گرفت و مقادیر قابل توجهی ارز خارجی و داخلی به سرقت رفت.

آخرین جزئیات پرونده سرقت میلیاردی از منزل نماینده مجلس

پیش‌تر محمدعلی وکیلی نماینده تهران در مجلس در توئیتی خبر سرقت را شایعه خوانده و نوشته بود: متاسفانه شایعه سرقت از منزل یک نماینده موج جدید تخریب و قضاوت علیه مجلس را برانگیخته است. این در حالی است که بر اساس اعلان مقامات مسئول این شایعه از اساس دروغ است. گویا ماشین تخریب نهاد مردمسالاری لحظه‌ای توقف ندارد.

همچنین خبرگزاری ایلنا نیز در خبری مدعی شد که مبلغ ربوده شده از خانه این نماینده ۲۰۰ هزار دلار نبوده، بلکه ۲۵۰ هزار یورو بوده و این شخص یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه استان آذربایجان غربی است.

آخرین جزئیات پرونده سرقت میلیاردی از منزل نماینده مجلساز سوی دیگر این نماینده مجلس در اطلاعیه ای  سرقت ۲۵۰ هزار یورو از منزلش را تکذیب و اعلام کرد که مقداری طلاجات شخصی و اسناد به سرقت رفته است.

تشکیل پرونده سرقت برای سارقان منزل نماینده مجلس در آگاهی تهران

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اخه یه نماینده چقدر حقوق می گیره که این همه ازش بردند خوش به حالشون انوقت پول نداریم چشم مادرمونو عمل کنیم دست اقا دزد درد‌ نکنه ملتو اگاه کردنند کاش یه سری ام خونه دولت مردا می رفتند تا بدونیم اونا چقدر ثروت باد اورده دارند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به خاطر اینکه آبروی مجلس و مجلسیان نره سرش رو پوشاندند که دیگه صداش در نیاد