جابجائی بیش از یک میلیون و ۹۲۱ هزار تن کالا در استان اردبیل

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۶ ماه اول سال‌جاری یک میلیون و ۹۲۱ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین‌زاده، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از شهرک حمل‌ونقل اردبیل گفت: در ۶ ماه اول سال‌جاری یک میلیون و ۹۲۱ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده و ۱۴۸ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

او افزود: محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن‌آلات و سوخت عمده کالا‌های جابجا شده در ۶ ماه نخست سال‌جاری در استان اردبیل است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می‌کنند و جهت حمایت از رانندگان تاکنون بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی توزیع شده است.

شیرین‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر تعداد لاستیک‌های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان است، تصریــح کرد: با انباشت لاستیک در استان روبرو هستیم و توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت‌کوش در جهت کاهش هزینه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

او وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و گفت: بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل و رسیدگی به تخلفات آنان در قالب کمیسیون ماده ۱۲ راهداری نظارت ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ع

فعالیت ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان اردبیل

برچسب ها: حمل و نقل ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.