باهنر:

اگر دستی به سمت ایران دراز شود قطع خواهد شد

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

اگر دستی به سمت ایران دراز شود قطع خواهد شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همه یک طرف جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی نماند، اما جمهوری اسلامی با عزت بر دشمنانش غلبه کرد و امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: اربعین حماسه‌ای است که روز به روز موثرتر و توفنده‌تر می‌شود و عزیزانی که می‌توانند امکانات فراهم کنند، دریغ نکنند.

او با اشاره به انتخابات مجلس سال ۹۸ با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگرا‌ها در انتخابات پیش رو وحدت هست، گفت: هدف وحدت ۱۰۰ درصدی است؛ اما نهایت تلاش را می‌کنیم علی رغم اختلاف دیدگاه‌ها به وحدت حداکثری برسیم.

باهنر تاکید کرد: در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم و نه ناامید و نه مطمئن از پیروزی باشیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: این نگرانی وجود دارد که عده‌ای بر بوق نارضایتی بدمند با این امید که سوار بر این موج شوند تا ۴ تا رای از این روش بدست آوردند.


بیشتر بخوانید: کشور‌های اروپایی به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکردند/ باید به دولت برای تحقق منافع ملی کمک کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار