وزیر کار خبر داد:

موافقت جهانگیری مبنی بر اختصاص یارانه‌های حذفی به معلولان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موافقت اسحاق جهانگیری مبنی بر اختصاص یارانه‌های حذفی به جامعه معلولان کشور خبر داد.

موافقت جهانگیری مبنی بر اختصاص یارانه‌های حذفی به معلولانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری با اعلام این خبر در اولین کمیته نظارت و هماهنگی بر قانون حمایت از معلولان اظهار امیدواری کرد: با این اقدام بتوان بسیاری از مشکلات و مسائلی که معلولان کشور با آن دست به گریبان هستند حل و فصل شود.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از معلولان در اسفند ماه ۹۶ در مجلس بیان کرد: ۶ آئین نامه از سوی وزارتخانه در این خصوص تهیه شده که حداکثر تا آذرماه در دولت مطرح خواهد شد.

در این نشست همچنین، احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن ارائه گزارشی در این زمینه بیان داشت: قانون حمایت از معلولان کشور اسفندماه ۹۶ در مجلس شورای اسلامی تصویب و از اردیبهشت تا آذرماه ۹۷ آئین نامه‌های مرتبط با آن تهیه شد.

در این جلسه، عملکرد همه دستگاه‌ها در اجرای قانون ارائه و مقرر شد که از سوی معاون اول برای اجرای بهتر این قانون دستورات لازم ابلاغ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسنميرجعفري
۱۰:۲۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
اينجانب سيد محسن ميرجعفري معلول جسمي حركتي هستم كه يارانه من قطع شده است لطفا پيگيري كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
یارانه 200هزار نفر این ماه قطع شده یعنی پولش مونده تو حساب دولت اما احتمالا 1سال دیگه 8هزار تومان به مستمری معلولان اضافه میشه اینم خلاصه قانون حمایت از معلولین هست بعد از 6ماه از سال 12 هزار تومان به مستمری اضافه شده
آخرین اخبار