مدنی خبرداد؛

کمک ۲ میلیاردی مردم به پویش مشق احسان/ زائر اولی‌ها به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: تاکنون مردم ۲ میلیارد تومان به پویش مشق احسان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان در آیین افتتاح مدارس برکت و ارسال لوازم التحریر به مناطق کم برخوردار اظهار کرد: امروز ۲۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم ارسال می‌شود و بیش از ۵ هزار نفر نیز مسئولیت بسته‌بندی این لوازم را برعهده داشتند و در چند شیفت فعالیت می‌کردند تا دانش‌آموزان نیازمند اول مهر را با لوازم‌التحریر مناسب آغاز کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک‌های مردمی بتوانیم تعداد بسته‌های لوازم‌التحریر را به ۵۰۰ هزار بسته برسانیم، گفت: ۱۴ ماه از فعالیت بنیاد احسان می‌گذرد و این بنیاد در حوزه‌های مختلف اقداماتی را انجام داده است که از جمله آن درمان بیماری‌های زوج‌های نابارور، درمان بیماری‌های سرطانی، درمان بیماران سوختگی و درمان بیماری سالک است.

مدنی افزود: بحث سلامت الکترونیک را در ۱۰ مرکز آغاز کرده‌ایم و با این اقدام تحولی در حوزه سلامت شکل خواهد گرفت و در اربعین امسال نیز کاروان سلامت اربعین را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: ۲۱۳ هزار اطعام در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود


وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار ویزیت در خصوص دندانپزشکی و ارائه خدمات درمانی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم، عنوان کرد: در سال جاری دو برابر سال گذشته توزیع بسته‌های لوازم التحریر را داشته‌ایم و دانش آموزانی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند، باید کد ملی آن‌ها ثبت شود تا عدالت در توزیع رعایت شود.

مدنی خاطرنشان کرد: مردم برای پویش مشق احسان تاکنون ۲ میلیارد تومان کمک کردند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

مدنی گفت: در پویش به وقت احسان نیز به یک میلیون اطعام رسیده‌ایم و پوشش توزیع لباس به صورت الکترونیک را نیز داشته‌ایم که افراد نیازمند می‌توانند نسبت به دریافت لباس اقدام کنند و توزیع یکصد هزار لباس را تا پایان سال خواهیم داشت.

وی گفت: بنیاد احسان امسال ۲ هزار نفر زائراولی را با پویش احسان الحسین (ع) به عتبات عالیات اعزام می‌کند و اقدامات دیگری نیز این بنیاد انجام داده است.

انتهای پیام/

توزیع یک میلیون اطعام در پویش به وقت احسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار