توزیع بیش از ۳۹ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از توزیع بیش از ۳۹ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی گفت: طی ۵ ماهه نخست سالجاری نزدیک به ۴۰ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

او اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران و با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

مدنی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار‌های نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری، عنوان کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۱۳۷۰ دستگاه نفتکش در ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستا‌های استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

او در ادامه به توزیع نفت سفید خانوار‌های روستایی استان اشاره و تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، هم اکنون ۲۰ هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان اردبیل وجود دارند که نفت سفید مورد نیاز این افراد از طریق توزیع کالابرگ و از طریق ۲۴۰ باب فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح

وجود ۲۰ هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان اردبیل

برچسب ها: سوخت ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.