نتانیاهو: عملیات نظامی گسترده در نوار غزه اجتناب‌ناپذیر است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در ادعایی به اقدام نظامی گسترده علیه حماس در نوار غزه تهدید کرد.

نتانیاهو: نمیتوان از عملیات نظامی گسترده در نوار غزه اجتناب کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد نمی‌توان از گزینه حمله نظامی گسترده در نوار غزه خودداری کرد.

وی در مصاحبه با شبکه هفت رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل در مسیر از بین بردن حماس در نوار غزه است و بدبختانه نمی‌توان از عملیات نظامی اجتناب کرد.

نتانیاهو تاکنون بیش از ۱۰۰ مرتبه فلسطینیان را به تشدید درگیری‌ها در نوار غزه تهدید کرده و با اینکه نیرو‌های نظامی خود را در حالت آماده باش قرار داده نتوانسته مانع از اصابت موشک‌های حماس به مواضع رژیم صهیونیستی شود.

ارتش رژیم صهیونیستی با فرستادن پهپاد یا شلیک موشک قصد دارد فلسطینیان و مواضع گروه‌های مقاومت را در نوار غزه هدف قرار دهد که با مقاومت نیرو‌های فلسطینی و پاسخ کوبنده آن‌ها مواجهه می‌شود.

دو روز پیش نیز پس از اصابت چند موشک به اراضی اشغالی و هنگامی که نتانیاهو در حال سخنرانی در یک همایش انتخاباتی در اشدود بود، از ترس سخنرانی خود را نیمه‌تمام رها و به پناهگاه فرار کرد و بعد از حضور در یک جای امن خطاب به حماس گفت منتظر باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار