در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جذب بی واسطه کمک هزینه‌های پویش مشق احسان

مدیر عامل بنیاد احسان توضیحاتی درباره چگونگی مشارکت گروه‌های مردمی در پویش مشق احسان توضیحاتی داد.

سید امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی مشارکت گروه‌های مردمی در پویش مشق احسان اظهار کرد: تمامی گروه‌های مردمی در پویش مشق احسان جهت تهیه نوشت افزار ایرانی اسلامی برای مناطق کم برخوردار می‌توانند شرکت کنند.

او با بیان اینکه در مرحله اول هم وطنان می‌توانند با وارد شدن به سایت ehsun.ir اقدام به مشارکت کنند، گفت: درخواست شرکت در پویش دومین مرحله در این سامانه است.

مدنی افزود: پس از دریافت پیامک از بنیاد احسان می‌توان ثبت گلریزون کرد.

او در پاسخ به این سوال که گلریزون چیست، گفت: امکانی است که بنیاد احسان بوجود آورده تا از طریق آن گروه‌های مردمی کمک هزینه‌های پویش را بی واسطه جذب و واریز کنند.


بیشتر بخوانید: ۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم کشور توزیع می‌شود


او با بیان اینکه در مرحله دوم همکاری گروه‌های مردمی در پویش مشق احسان پیام اتمام مشارکت از طریق صندوق پیام در میز کارگره اعلام می‌شود، گفت: گروه‌های مردمی  می توانند کد ملی دانش آموزان نیازمند را در سامانه احسان وارد کنند.

مدنی عنوان کرد: پس از دریافت پیامک تفاهم نامه ارسال می‌شود و صدور و دریافت حواله نشان دهنده آن است که گروه‌های مردمی توانستند برای همکاری در این پویش با بنیاد احسان همکاری خود را آغاز کنند.

مدیر عامل بنیاد احسان ادامه داد: جذب مشارکت صرفا از خیرین صورت گرفته و دریافت وجه از نیازمندان به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد.

او با بیان اینکه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به میزان هر بسته مشارکت گروه‌های مردمی حداقل ۲ بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی مشارکت می‌کند، تصریح کرد: بنیاد احسان جهت توزیع در مناطق محروم این بسته‌ها را در اختیار گروه‌ها خواهد گذاشت.

مدنی خاطرنشان کرد: قیمت هربسته لوازم التحریر ۱۲۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

جزئیات راهنمای مشارکت گروه های مردمی در پویش مشق احسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۴۰ تادانش اموز بی بضاعت از روستاهای کرمانشاه داریم چطور می شه از طرح مشق احسان براشون کمک بگیریم لطفا راهنمایی کنید ممنون
آخرین اخبار