نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مردم حرمت عزاداری حسینی را در تاسوعا و عاشورا نگه‌دارند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم حرمت عزاداری حسینی را در روزهای تاسوعا و عاشورا نگه‌دارند.

مردم حرمت عزاداری حسینی را در تاسوعا و عاشورا نگه‌دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: تلاش همه عزاداران، دست‌اندرکاران و مردم در روزهای باقی‌مانده از عزای حسینی، برگزاری سوگواری مقدس باشد.

او اضافه کرد: رعایت حجاب توسط بانوان و نظافت معابر از جمله موارد مهمی‌است که در راستای رعایت حق‌الناس مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

او  بیان کرد: مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در اشعار و نوحه‌های خود مضامین والای قیام عاشورا را بیان کنند و توجه ویژه‌ای به این مطلب داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر توجه ویژه مردم به احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: توجه به این فرایض در جامعه موجب نزول رحمت الهی می‌شود و باید همه ما به آن اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس گفت: خانواده‌ها باید توجه کنند تا لوازم و نوشت‌افزار ایرانی و با نمادهای بومی استفاده شود.

او  تاکید کرد: استفاده از لوازم‌تحریر غربی موجب بروز مشکلات در آینده فرزندان می‌شود که باید با جدیت از این امر اجتناب شود.

 

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.